Magazine

"WorldCom's sorry legacy" (Special Report, July 8, 2002)


In "WorldCom's sorry legacy" (Special Report, July 8), the photo that purported to show Scott D. Sullivan, former CFO of WorldCom Inc., was not Sullivan. The mistake was due to a labeling error by the photo's providers, Getty Images and CNN. A correct picture of Sullivan appears at left. In "Fidelity's help for mutual-fund investors" (BusinessWeek Investor, May 27), we incorrectly reported that Charles Schwab offers some clients an online service allowing them to trade mutual-fund shares by individual tax lots. Schwab expects this service to be introduced in 2003. "Hard landing ahead for ScanSoft" (Inside Wall Street, July 15) said that Xerox Corp., which owns 20% of ScanSoft, accounts for 14% of its revenues. ScanSoft says the relationship with Xerox is conducted "at arm's length" and that Xerox contributed "substantially less than 10%" to revenues in 2002. In "Cloning: Huckster or hero?" (People, July 1), we incorrectly reported that Geron Corp. had filed a claim with the U.S. Patent Office charging Advanced Cell Technology (ACT) with infringing the patents that Michael West (Geron's founder and now head of ACT) helped Geron win. Geron has filed an interference claim with the patent office, though not for a patent obtained while West was at the company.


We Almost Lost the Nasdaq
LIMITED-TIME OFFER SUBSCRIBE NOW

(enter your email)
(enter up to 5 email addresses, separated by commas)

Max 250 characters

 
blog comments powered by Disqus